Motorbladen in 2014

De redactie maakt zich op voor een offensief waar je u tegen zegt.

Uitgever Sanoma, waar motor.nl, MOTO73 en MOTOR Magazine toe behoren, heeft vandaag een reorganisatie aangekondigd. De motorbladen zullen waarschijnlijk op termijn ook van eigenaar veranderen, maar zullen zeker niet verdwijnen. Sterker nog, de redactie maakt zich op voor een offensief waar je u tegen zegt.

Want vanaf januari zal MOTOR Magazine niet langer 84 pagina’s zijn, maar 132. En de tweewekelijkse verschijning maakt plaats voor een vierwekelijkse. Het wordt een luxer blad met ruim aandacht voor nieuwe en oude motoren, motorsport, intrigerende interviews en mooie reisverhalen.

Dan MOTO73. Dat zal completer zijn dan ooit. Veel testen, sport, tweedehands, offroad, reizen, techniek en al die andere onderwerpen die de motorrijder bezighoudt. Gewoon vertrouwd om de week op donderdag in de winkel of op de mat.

En deze site, motor.nl, zal heel binnenkort in een nieuwe jas worden gestoken en zal volgend jaar meer dan ooit vooroplopen in het brengen van nieuws – en nog veel meer. Wil je voortdurend op de hoogte zijn, dan volg je motor.nl. 

Als je vragen hebt, kun je die stellen via redactie@motor.nl.

Dit artikel is geplaatst in: Nieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

1 reactie

  1. Motor, Moto73, MotoPlus, ProMotor, KickStart, etc en dan het Belgische Motoren en Reizen en nog een paar… Ik kan mij voorstellen dat er wel wat ingedikt kan worden in motorbladen Nederland. Vroeger had je Motor als KNMV blad en Moto73 als jonge hond die tegengas bood. Nu zijn ze naar elkaar toegegroeid en is ook veel inhoud overeenkomstig. Een goed maandblad a la Motor Magazine (en een vleugje Motren en Reizen) met uitgebreide testen en achtergrondverhalen zou het goed doen. Hou dan Moto73 als een leuke, vaker uitkomende en minder glossy uitziende aanvulling met sportnieuws en korte testen.